درآمد ثابت

برترین درآمدثابت‌ها از نظر ذخیره مثبت در خرداد

🔝 برترین درآمدثابت‌ها از نظر ذخیره مثبت

📈 در این بررسی صندوق های درآمدثابت‌ که ذخیره مثبت بیش از نیم درصد دارند لیست شده‌اند. هر چه درآمدثابتی ذخیره مثبت بیشتری داشته باشد احتمال بازدهی بیشتر آن در ماه‌های آتی در مقایسه با سایرین بیشتر خواهد بود.

برترین درآمدثابت‌ها از نظر ذخیره مثبت در حال حاضر:

کامیاب
نشان
خاتم
پارند

در ادامه به بررسی بیشتری در خصوص این ۴ نماد صندوق درآمد ثابت میپردازیم:

لازم به ذکر است این ۴ صندوق از نوع قابل معامله میباشند و سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در این صندوق هارا دارند؛ تنها کافیست عضو یک کارگزاری بورس اوراق بهادار  باشند و از طریق  پنل معاملاتی خود  اقدام به خرید و فروش واحدهای این ۴ صندوق درآمد ثابت نمایند. گفتنی است که صندوق کامیاب و نشان در بازار فرابورس ایران  و صندوق خاتم و پارند در بازار بورس تهران  معامله میشوند.
صندوق های درآمد ثابت از منظر نمایه ریسک پذیری سرمایه گذار ها جزو دسته کم ریسک ترین ابزار های مالی در بازار سرمایه هستند.
با توجه به ذخیره مثبت این چهار صندوق نگاهی به وضعیت تابلو و بازدهی روزانه این نماد ها در آخرین روز معاملاتی هفته دوم تیرماه می اندازیم
کامیاب:  ۰.۱۵+ ٪
نشان:  ۱.۲۷+ ٪
خاتم:  ۰.۱+ ٪
پارند:  ۰.۱۲+ ٪
همانطور که مشاهده میکنید صندوق های که ذخیره مثبت بیشتری داشته اند در آخرین روز معاملاتی این هفته نرخ بازدهی روزانه بالاتری نسبت به سایر صندوق های درآمد ثابت داشته اند و با اقبال بیشتری از سوی سرمایه گذاران مواجه شده اند.
صندوق نشان رشد ۱.۲۷٪ را به ثبت رسانده و بازدهی روزانه خیره کننده ای نسبت به تمام صندوق های درآمد ثابت داشته است.
نکته آخر از بین این ۴ صندوق که بررسی شد صندوق پارند تقسیم سود دوره ای دارد که در پانزدهم هر ماه به حساب بانکی متصل به سجام سرمایه گذاران واریز خواهد شد لذا سود مرکب روزشمار این صندوق دوره های یک ماهه می‌باشد. در نتیجه این صندوق مناسب افرادی خواهد بود که تمایل به دریافت سود ماهانه دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا